Stránky o olomoucké MHD

Tramvaje VarioLFR.E

Nákres VarioLF.E
Ev.č.R. výroby Výr. č.Rok zařazeníPoslední prohlídkaVyřazeníLak, CVR Poznámka 
2312007 4720072017-DPMO, Ex T3 ev.č.139[ ! ]
2322008 6620082018-DPMO, Ex T3 ev.č.130[ ! ]
2332008 6720082018-DPMO, Ex T3 ev.č.140[ ! ]
2342010 1082010--DPMO, Ex T3SUCS ev.č.149[ ! ]
2352010 1092010--DPMO, Galerie Šantovka Ex T3SUCS ev.č.150[ ! ]
2362011 1382011--DPMO, Galerie Šantovka Ex T3 ev.č.126[ ! ]
2372011 1392011--DPMO, Koyo Ex T3 ev.č.142[ ! ]
Legenda: V provozu | Mimo provoz | V opravě | Servisní | Historický | Dosud nezařazený | Vyřazen
Počet vozů tohoto typu celkem: 7
Provozních: 5
Neprovozních: 0
Vyřazených: 0

Tramvaje VarioLF.E a VarioLFR.E jsou totožné vozy. U VariaLFR.E však bylo použito některých komponent z vyřazených tramvají T3, zatímco Tramvaje VarioLF.E jsou zcela nové.
Pro zjednodušení textu budou oba tyto typy zjednodušeně označovány jako Varia.
Varia vycházejí z úspěchu tramvají T3, disponují však nízkopodlažní částí, která zaujímá asi 33%. Narozdíl od kloubových nízkopodlažních tramvají, které jsou nyní v Olomouci provozovány (tramvaje typu Astra a Trio) mají Varia otočné podvozky. Ty umožňují rychlejší průjezd obloukem a právě především v obloucích nejsou koleje díky otočným podvozkům poškozovány. Jako jediný typ nízkopodlažní tramvaje je možné Varia, právě díky otočným podvozkům, nasazovat na linky jedoucí přes centrum města.

Výrobce KOS, s.r.o.
Oficiální název VarioLFR.E
Výzbroj Europulse
Maximální obsaditelnost (5os/m2) 105 osob
Nízkopodlažní část 33%


234,235237,236232,233233237236236231,251





 

Tyto stránky nejsou oficiální prezentací DPMO, a.s.
Copyright © MHD-Olomouc.cz 2004-2017

 

Administrace | E-mail: admin(zavináč)mhd-olomouc.cz

Založeno na Textpattern