Stránky o olomoucké MHD

Tramvaje Trio

Ev.č.R. výroby Výr. č.Rok zařazeníPoslední prohlídkaVyřazeníLak, CVR Poznámka 
2052006 2620062015-DPMO, [ ! ]
2062006 2720062014-DPMO, [ ! ]
2072006 282006--DPMO, [ ! ]
Legenda: V provozu | Mimo provoz | V opravě | Servisní | Historický | Dosud nezařazený | Vyřazen
Počet vozů tohoto typu celkem: 3
Provozních: 2
Neprovozních: 1
Vyřazených: 0

___

Technické parametry
Výrobce Inekon Trams, a.s.
Oficiální název Trio 01
Výzbroj Europulse
Délka vozu bez spřáhel 20 130 mm
Šířka vozu 2 460 mm
Výška 3 460 mm (bez pantografu)
Maximální rychlost 70 km/h
Pohotovostní hmotnost 26 000 kg
Maximální obsaditelnost (5os/m2) 140 osob
Nízkopodlažní část 50%


Dříve skupina dvou společností, Škoda - Inekon se na přelomu tisíciletí rozpadla na dvě spoečnosti. Společný produkt, Astra (03T) vyrábí dodnes plzeňská Škoda Transportation. Ostravská firma Inekon vyvinula novou tramvaj na podobné koncepci. Tato tramvaj nese název Trio.
První tramvaj Trio (ev.č. 205) byla dovezena 23.8.2006. Druhá (ev.č. 206) pak o den později, 24.8.2006.
Tramvaje Astra a Trio lze rozpoznat na první pohled podle vnějšího designu. Trio má oproti Astře zaoblenější čelo. Světla jsou navíc umístěna v oddělených jamkách.
Interiér působí také příjemnějším dojmem. Okna nejsou půlená, osvětlení interiéru a umístění reproduktorů je umístěno vtipně, jakoby v jedné trubici.

Olomoucká Tria mají-
  • Brzdy Dako, řízení Cegelec
  • Dveřní systémy IGT
  • Pantograf Stemman Fb700



207206207207207





 

Tyto stránky nejsou oficiální prezentací DPMO, a.s.
Copyright © MHD-Olomouc.cz 2004-2017

 

Administrace | E-mail: admin(zavináč)mhd-olomouc.cz

Založeno na Textpattern