Stránky o olomoucké MHD

Tramvaje T3R.P

Nákres T3R.P
Ev.č.R. výroby Výr. č.Rok zařazeníPoslední prohlídkaVyřazeníLak, CVR Poznámka 
1471983 17317719832012-DPMO, [ ! ]
1481983 17506019852014-DPMO, [ ! ]
1531985 17506519862015-DPMO, ztišená výzbroj Progress[ ! ]
1541985 17506619862013-DPMO, Litovel Černý citron ztišená výzbroj Progress[ ! ]
1551985 17506719852017-DPMO, [ ! ]
1561986 17506819852013-DPMO, dosazen plptg po ev. č. 161[ ! ]
1581986 17531219862013-DPMO, [ ! ]
1591986 17531319862013-DPMO, [ ! ]
1621987 17627219872014-DPMO, [ ! ]
1631987 17627319872014-DPMO, [ ! ]
1641987 17627419872017-DPMO, [ ! ]
1651987 1762751987--DPMO, [ ! ]
1681987 17627819872013-DPMO, CVR ČD Pendolino (1/2015 - 12/2016)[ ! ]
1691987 1762791987--DPMO, CVR ČD Pendolino (1/2015 - 12/2016)[ ! ]
1701987 17691219882012-DPMO, [ ! ]
1711987 17691319882012-DPMO, [ ! ]
1731987 17691519882012-DPMO, [ ! ]
1781987 17692019882017-DPMO, [ ! ]
1791987 1769211988--DPMO, [ ! ]
1801987 1769221988--DPMO, [ ! ]
1811987 1769231988--DPMO, [ ! ]
1821987 17692419882016-DPMO, [ ! ]
1831987 17692519882016-DPMO, [ ! ]
1841987 1769261988--DPMO, [ ! ]
Legenda: V provozu | Mimo provoz | V opravě | Servisní | Historický | Dosud nezařazený | Vyřazen
Počet vozů tohoto typu celkem: 24
Provozních: 23
Neprovozních: 0
Vyřazených: 0

___

Koncem 90. let si již všechny české dopravní podniky uvědomovaly, že stárnoucí vozy jsou stále více poruchové a oproti modernějším tramvajím jsou neporovnatelně neúsporné. První dvě olomoucké tramvaje, které byly modernizovány (ev.č. 152 a 161), byly osazeny výzbrojí TV 14; jsou tedy označovány jako T3M4. Vzhledem k různým okolnostem, byly další tramvaje osazovány už výzbrojí Progress od firmy Cagelec,a.s.

Tramvaje T3R.P jsou modernizované vozy T3SUCS, avšak díky úsporné výzbroji Progress, jsou tyto tramvaje mnohem úspornější. Elektrická výzbroj Progress (fa Cegelec,a.s.) je koncipována na bázi IGBT tranzistorů s mikroprocesorovou regulací a rekuperační brzdou. Mimo dosazení nové, úsporné výzbroje byl také modernizován interiér a skříň vozidla.

Při modernizaci došlo k:
• dosazení trakční výzbroje Progress
• generální opravě vozové skříně
• nahrazení pedálu řídící pákou
• dosazení vnitřních i vnějších informačních panelů Buse (nebo vnější panely Em-test a vnitřní tabla JKZ)
• podlahová krytina Altro namísto gumového koberce
• kompletní modernizace interiéru tramvaje včetně sedaček, obložení stěn, atd.
• ...


Výzbroj Progress dvou z modernizovaných tramvají (ev.č. 153 a 154) byla v průběhu letech 2009 a 2010 upravena tak, že je její zvuk téměř neslyšitelný. Obě tramvaje jsou standardně spřaženy v soupravě. Vzhledem k nákladnosti úprav se v současné době nepočítá s úpravami výzbrojí dalších tramvají.
sokolska171,17158,159162,163182,183164,165182,183181,18





 

Tyto stránky nejsou oficiální prezentací DPMO, a.s.
Copyright © MHD-Olomouc.cz 2004-2017

 

Administrace | E-mail: admin(zavináč)mhd-olomouc.cz

Založeno na Textpattern