Stránky o olomoucké MHD

Tramvaje T1

Ev.č.R. výroby Výr. č.Rok zařazeníPoslední prohlídkaVyřazeníLak, CVR Poznámka 
1011957 149050195719691987červeno-krémový, [ ! ]
1021957 149051195719691987červeno-krémový, [ ! ]
1031957 149062195719701987červeno-krémový, [ ! ]
1041957 149063195719691985červeno-krémový, [ ! ]
1051957 149064195719691986červeno-krémový, [ ! ]
1061957 149065195719711987červeno-krémový, [ ! ]
1071957 149066195719711987červeno-krémový, [ ! ]
1081957 149067195719711987červeno-krémový, [ ! ]
1091957 149068195719701987červeno-krémový, [ ! ]
1101957 149069195719691986červeno-krémový, [ ! ]
2311957 1490491983-1987červeno-krémový, Služební vůz[ ! ]
Legenda: V provozu | Mimo provoz | V opravě | Servisní | Historický | Dosud nezařazený | Vyřazen
Počet vozů tohoto typu celkem: 11
Provozních: 0
Neprovozních: 0
Vyřazených: 11

___

Prvních deset tramvají typu T1 bylo do Olomouce dodáno roku 1957 (ev.č. 101-110), jedenáctá, služební (ev.č. 231) byla dovezena roku 1983. První dvě tramvaje T1 byly zprovozněny ještě roku 1957 roku, další roku 1958.

Všechny "té-jedničky" prošly časem generální opravou. Tramvaje ev.č. 101, 102, 104, 105, 110 prošly GO roku 1969, ev.č. 103 a 109 roku 1970 a ev.č. 106- 108 roku 1971.
Tehdejší tramvajová síť neumožňovala nasadit jednosměrné tramvaje kamkoli, proto byla zvolena linka Tržnice- Pavlovičky.

Při generální opravě byly tramvaje přizpůsobovány stejně, jako později T2 tramvajím T3. Krycí odklopné plenty podvozků byly vyměněny za pevné s výřezy, zrušen alternativní pohon stěračů, dřevěný podlahový rošt byl nahrazen gumovým, dosazeny velké pantografy ČKD, u některých vozů posunuta zástěna kabiny řidiče.

Všechny té- jedničky (včetně 231) byly postupně od roku 1985 do 1987 vyřazovány a nahrazovány tramvajemi T3SUCS.






 

Tyto stránky nejsou oficiální prezentací DPMO, a.s.
Copyright © MHD-Olomouc.cz 2004-2017

 

Administrace | E-mail: admin(zavináč)mhd-olomouc.cz

Založeno na Textpattern